Contactar mapa do sitio
Iniciar sesión Rexistrarse
Español Valencià Català Gallego Euskera English
Hotel Don Manuel
  • Centro de Estudios San Jorge
  • Marfravi
  • Glass Express
  • Restaurante Centro
  • Básculas Tecnopeso
  • Diexsa Audiovisuales
  • Clínica FisiON
Procurar palabras clave
Buscar en:

En las próximas semanas comienzan las obras de construcción del Refugio provincial de animales.

DIP-CACERES.ES
aumentar texto
reducir texto
luns, 17 de xuño de 2019


Ante la necesidad detectada, por parte de la Diputación de Cáceres, de instalaciones para la recogida de animales en los municipios de la provincia, la Institución provincial aprobó ya en su día la construcción de un refugio provincial de animales en la Finca Haza de la Concepción, en Malpartida de Plasencia.

   Así, una vez elaborado y adjudicado el proyecto, las obras comenzarán, tal como ha informado el diputado de Infraestructuras, Fernando García Nicolás, en un mes, “así se da respuesta a un problema con el que se encontraban los municipios, no así Cáceres y Plasencia, al no contar con instalaciones precisas para la custodia adecuada”.

Algunos detalles

   El Refugio provincial tendrá una capacidad para más de 200 animales, contará con un edificio de atención veterinaria y cuarentena, sala de recepción y atención de visitas y lazareto o recinto sanitario para la observación y tratamiento de enfermedades infecciosas.

   Se contempla también la construcción de un total de 70 chelines para la estancia de los animales recogidos, organizados por módulos en función de las características y del tamaño.

   Las instalaciones ocuparían una superficie de 534,32 m², de los 3.000 m² que se reservan de la Finca Haza de la Concepción para el Refugio, ya que se contará también con un amplio prado para los animales.

   El presupuesto de adjudicación es de 373.726 euros.
1 comment / s
Comentario por usuario non rexistrado Circe. 19/11/2019 13:07:56
¡Estoy tan emocionada! Es tan genial que alcanzamos este nivel de desarrollo de la sociedad cuando cuidamos a los animales, no solo a las personas.
0
[0 votos]
Inserir un comentario
En las próximas semanas comienzan las obras de construcción del Refugio provincial de animales.
E-mail:
comentario:
Introduza o código: CAPCHA
Regras DE PARTICIPACIÓN
  • As opinións pertencen exclusivamente aos usuarios e non PORTALDETUCIUDAD.com
  • PORTALDETUCIUDAD.com non é responsable dos comentarios aquí escrito.
  • PORTALDETUCIUDAD.com resérvase o dereito de eliminar calquera comentario que está fóra de lugar.
  • Non se permite escribir comentarios fóra da lexislación española, ou escribir insultos que violan a honra das persoas.
  • Tamén pode desactivar a introdución de mensaxes para preservar a imaxe e honra das persoas.
Portaldetuciudad SL, con cif B10448579 e enderezo postal Calle Gredos 24 de Cáceres, teléfono 927233244 e correo electrónico info@portaldetuciudad.com, responsable do tratamento dos datos recollidos neste formulario, trata da información que nos proporciona coa finalidade de enviarlle información relacionada con produtos e servizos por calquera medio (postal, correo electrónico ou teléfono) e invítovos a eventos organizados pola empresa. A lexitimación faise mediante o consentimento do interesado. Os datos proporcionados manteranse sempre que non solicite o cesamento da actividade. Os datos non serán difundidas a terceiros, agás nos casos en que hai unha obriga legal. Vostede ten dereito a obter a confirmación sobre se Portaldetuciudad SL están tentando seus datos persoais, polo tanto, ten o dereito de acceder aos seus datos persoais, rectificación dos datos inexactos ou solicitar a súa exclusión cando os datos non son máis necesarios para os fins para que foron recollidos. Máis información na nosa política de privacidade.
eu estou de acordo os termos de uso e Política de Privacidade
Cartelera - Cine
El Tiempo
El tráfico - DGT
empresas
RSS Noticias
colaborar:
PORTALDETUCIUDAD.com Portal da Rede
® Todos os dereitos reservados - Guía de lecer, turismo, empresas e servizos na súa cidade.
Optimizado para resolución mínima de 1024px e 7,0 e 3,0 IE Mozilla ou superior.